درآمد در طراحی لباس عنوان این مقاله میباشد که سعی بر آن خواهد شد که شما هنر جوان گرامی بتوانید از رشته طراحی لباس درآمد کسب نمایید.

برای شروع درآمد در طراحی لباس و راه اندازی کسب و کارهای مختلف در این شغل احتیاج به مهارت های مختلفی می باشد ،خیلی از طراحان لباس که  در  کلاس‌های آموزشی شرکت می‌نمایند ، متاسفانه آگاهی کاملی در رابطه با آینده شغلی خود ندارند و همچنان سردرگم می ماند. لازم است بدانید ۷۸ شغل مرتبط با حوزه مد و پوشاک وجود دارد که شما با گذراندن دوره های آموزشی می توانید  درآمد کسب نمایید .

آیا تاکنون از خود سوال کردید که چه کارهای را بعد از کسب مهارت طراحی لباس می توانید انجام دهید؟   فکر می کنم اکثر   شما کمتر از تعداد انگشتان دست میتوانید شغل های این رشته را نام ببرید .

در اینجا به چند نمونه شغل های مرتبط با داشتن درآمد در طراحی لباس  را  معرفی کرده  تا بدانید شغل های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آن درآمد زایی نمایید.

خیلی از شما دوستان فشن  شوهای را دیده‌ا

!  آیا از خود سوال کرده‌اید افرادی که ابتدای فشن شو  نشسته اند ودر حال  نوشتن مطالبی هستند دارای چه شغلی هستند ؟  به این افراد منتقد طراحی لباس و پوشاک گفته می شود که یکی از پردرآمدترین شغل های روز در این حوزه  می باشد به این صورت که تولید کنندگان قبل از تولید انبوه ابتدا با برگزاری فشن شو های رسمی و غیررسمی و با کمک از منتقدین اشکالات و نواقص کار خود را بررسی نموده و سپس شروع به تولید می نمایند لذا با این روش ریسک تولید خود را پایین آورده و به تعداد بیشتری محصولات خود را به فروش می رساند . افرادی که نقد می نمایند نیز دارای مهارت های میباشند افرادی که تمایل دارند  در این شغل حرفه ای مشغول به فعالیت شوند علاوه بر اینکه اصول تولید و اصول طراحی لباس را باید بدانند باید اطلاعاتی در مورد نقد کردن تاریخ لباس، تاریخ هنر و غیره را کسب نمایند. در ایران به زودی این شغل در جایگاه مناسبی قرار خواهد گرفت .

لذا افراد برای هر یک از شاخه های طراحی لباس که  می خواهند درآمد کسب نمایند باید مهارت‌های به جز طراحی لباس را کسب نمایند چرا که فقط طراحی لباس مهم نیست بلکه دانش و آگاهی هایی که کسب مینمایید بسیار بسیار موثر است لذا موسسه طراحان مد با برگزاری دوره های مدیریت کسب و کار رایگان برای هنرجویان  سعی می نماید انواع شاخه های طراحی لباس را به هنرجویان به صورت رایگان تدریس نمایند و هنرجویان را با راهنمایی های عملی و اجرایی خود هدایت می‌نماید تا  هنرجویان  بتوانند درآمدی را کسب نمایند تا موسسه طراحان مد به اهداف خود برسد .در مقاله های بعدی به شغل ها و مهارت های دیگر حتماً اشاره خواهیم کرد تا بتوانید با آموزش های متفاوت و عملی وارد بازار کار گردیده و از این رشته درآمد کسب نمایید .

                                                                                                                                                                                               منبع:موسسه طراحان مد

 

                                    با تشکر از شما بابت خواندن مطالب